Friday 23 December 2011

Minggu yang menyakitkan !

Assalamualaikum .
okey , berkenaan dengan tajuk .. MINGGU YANG MENYAKITKAN  ucu alami dua trajedi yang amat menyedihkan , menyakitkan :(
first ucu ad problem sikit dengan family , act*with my mum :'(  second ucu ad problem sikit dengan wan .. YA ALLAH YA TUHANKU! kenapa la semua ni jadi dalam 1 minggu .. aku baru nak happy-2 habis kan masa cuti dengan family , dengan teman tersayang*wan ,dengan kawan-2 .. tapi kenapa semua ni jadi .. kenapa,kenapa,dan kenapa ..........................................................
wan pun langsung tak faham aku ,, aku tengah ada problem dengan family lagi , time ni dy nak bergaduh dengan aku lagi .. kenapa laa... YA ALLAH KAU TOLONG LAH BERI AKU JALAN PENYELESAIAAN .
Lotsoftlove:UCU

No comments:

Post a Comment